Utvärdering av veckan - Lillan

Denna vecka har varit lite frustrerande, då jag inte gillar gruppuppgifter särskilt mycket. Men jag är så oerhört glad över att jag har fått den bästa gruppen jag hade kunnat tänka mig!
Jag tycker att uppgiften är en utav de bästa uppgifterna som vi har fått genom åren, och gillade verkligen idén med att man ska inspireras utav olika folkslag.

Jag tycker samarbetet i gruppen har fungerat utmärkt och att alla har varit lika delaktiga i uppgiften. Vi fem har olika kreativitets-nivåer men vi har svetsat ihop våra idéer till någonting vi alla var lika nöjda med! Vi fem är nog relativt olika i personligheter också, men jag tyckte att det inte har känts av och att vi alla har passat bra ihop!

Jag tror nog att vi kanske har gjort lite felaktigheter i våran produktion utav våra plagg men vi har rättat till de så gott det går och får ta eftermiddagen och utställningen med ett leende då vi alla har presterat vårt bästa!

Tack för en jätte härlig vecka!!
// Lillan - gruppledare!

1 kommentar: