Utvärdering av veckan - Julia

Den här veckan har gått väldigt bra, man har alltid nått att göra och vi har ett bra samarbete med varan och har alltid kul med varan. vi har hållit oss till planeringen och har inte behövt stressat någon gång under veckan. Jag känner att det alla i gruppen har samarbetat med varan och ingen har varit utanför, alla har varit lika delaktiga i vad vi gjort och gjort något viktigt i vår outfiten.

För mig har den här veckan varit väldigt lärorik, har lärt mig nya saker om både om att sy, jobba i grupp och lite om Ainu folket. Men det har varit spännande att jobbat i grupp och med äldre elever än mig själv och jag har fått nya blickar om hur det kommer bli och vad man kommer få göra genom tiden som jag kommer gå här, och de ser jag fram emot.

//Julia S

1 kommentar: