Utvärdering av veckan - Jennifer

Den här veckan har gått jätte bra och jag är nöjd med min grupps slutresultat på alla plaggen!
samarbetet i grupp 6 tycker jag har fungerat mycket bra och vi har delat upp alla uppgifter så att alla haft någonting att göra till mesta dels. Kommunikationen i gruppen har också varit toppen!

Själva uppgiften har varåt lärorik eftersom jag inte hade en blekaste aning om vad Ainu var för folkgrupp innan den här veckan, så det har varit kul att lära mig om dem och deras sätt att leva och sedan ta inspiration ifrån det och skapa en outfit. Dock gillade jag inte goretex tyget vi fick använda eftersom det var helt omöjligt att få till det exakt så som vi ville, men vi löste det ändå.
Så till nästa år tycker jag att vi ska få bättre tyg att arbeta med.

Jag tycker vi har fått in det viktigaste i våra plagg och fått en bra känsla på slutresultatet! // Jennifer😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar